Algemene voorwaarden

    Placeholder

    Algemene voorwaarden

    Algemene voorwaarden

    Dit zijn onze algemene voorwaarden. Deze zijn, samen met de verwijzingen die ze bevatten, van toepassing op elke overeenkomst die wij, Pien & Mats B.V., met jou sluiten. Mocht je vragen hebben, aarzel dan niet met ons contact te zoeken via [email protected] of per post: Pien & Mats B.V., Grotestraat 175, 7622 GG Borne. Wij hebben het recht deze algemene voorwaarden te wijzigen. Je stemt ermee in dat steeds de laatste versie van deze algemene voorwaarden op onze overeenkomst van toepassing zal zijn.

     

    Artikel 1 – Identiteit

    Naam ondernemer: Pien & Mats B.V.
    Adres: Grotestraat 175, 7622 GG Borne
    Telefoonnummer: 074 267 1153

    Bereikbaarheid:

    Dinsdag t/m woensdag vanaf 09.30 uur tot 18.00 uur
    Donderdag vanaf 09.30 uur tot 21.00 uur
    Zaterdag vanaf 09.30 uur tot 17.00 uur

    E-mailadres: [email protected]

    KvK-nummer: 80596738
    Btw-nummer: NL861729833B01

     

    Artikel 2 – Registratie

    Je dient je registreren om een product te bestellen. Je moet hiervoor je persoonlijke gegevens aan ons verstrekken. Die persoonlijke gegevens moet je naar waarheid invullen en actueel houden. We beschermen je persoonlijke gegevens goed; zie ook onze Privacy Statement op onze website. Gebruik een sterk wachtwoord voor je account en geef je wachtwoord nooit aan anderen. Je bent zelf verantwoordelijk voor eventueel misbruik van je account (bijvoorbeeld: als een ander met jouw wachtwoord een bestelling bij ons plaatst).

     

    Artikel 3 – Betalingen

    De (totale) prijs van de producten staat in onze webshop aangegeven. Je kan in onze webshop betalen met IDEAL.

     

    Artikel 4 – Leveringen

    Wij leveren je product af op het adres dat je bij de bestelling hebt opgegeven. Je kunt je adres niet meer wijzigen als wij het pakket al hebben verzonden. Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. We garanderen dat je de bestelling uiterlijk 30 dagen na bevestiging van je bestelling zult ontvangen. Lukt dit onverhoopt niet, dan kun je ons verzoeken om het bedrag dat je voor het product betaald hebt terug te storten.

     

    Artikel 5 – Retour

    Je mag het product altijd binnen 14 dagen, nadat je het hebt ontvangen, terugsturen. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar [email protected]. Nadat je van ons een bevestiging hebt ontvangen, dien je het product binnen 5 dagen op te sturen. Als wij het product hebben ontvangen, storten wij binnen enkele dagen het volledige aankoopbedrag terug. De kosten voor de retourzending komen voor eigen rekening. Tijdens de termijn die je hebt om te bedenken of je het product wilt behouden, dien je zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Het product kan alleen ongebruikt met de kaartjes nog bevestigd en in de originele staat geretourneerd worden.

    Artikel 6 – Garantie

    Als je product bij normaal gebruik en binnen de garantietermijn kapot gaat, heb je recht op een vervangend product. Het defecte product moet je dan naar ons sturen in de originele verpakking. De verzendkosten zijn voor jouw rekening.

     

    Artikel 7 – Aansprakelijkheid

    Wij zijn niet aansprakelijk voor de schade die veroorzaakt is door gebruik van een product. Dit geldt niet als die schade is ontstaan door onze opzet, grove nalatigheid of bewuste roekeloosheid. Je recht op schadevergoeding zal in ieder geval maximaal het bedrag zijn van het bestelde en betaalde product.

     

    Artikel 8 – Intellectuele eigendomsrechten

    Alle intellectuele eigendomsrechten (zoals: auteursrechten, beeldmerken, woordmerken) op onze teksten, foto’s, beelden en andere materialen, zijn ons eigendom (of hebben wij in beheer met toestemming van de rechthebbende). Jouw gebruik mag hier geen inbreuk op maken.

     

    Artikel 9 – Klachtenregeling

    Als je een klacht hebt over de uitvoering van de overeenkomst, horen wij dat graag. Stuur je klacht dan zo snel mogelijk (en zo volledig mogelijk omschreven) naar [email protected]. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk afhandelen, uiterlijk binnen vijf dagen nadat we jouw klacht hebben ontvangen. Als het langer duurt om de klacht af te wikkelen, ontvang je binnen vijf dagen een bevestiging van je klacht en laten we weten wanneer we een inhoudelijk antwoord verwachten. Als we de klacht niet onderling kunnen oplossen, ontstaat er een geschil dat valt onder de geschillenregeling.

     

    Artikel 10 – Geschillenregeling

    Op deze algemene voorwaarden en de overeenkomsten die wij met jou sluiten, is het Nederlands recht van toepassing. In het geval van een geschil is de rechter te Overijssel bevoegd.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    vergelijk0

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »